Home / Nieuws archief / Trots op resultaten klanttevredenheidsonderzoek 2015
17/12/2014

Trots op resultaten klanttevredenheidsonderzoek 2015

‘Luisteren naar onze klanten en het dan nog beter doen, daar streven we iedere dag opnieuw naar. Als we dat terugzien in de resultaten van ons recente tevredenheidsonderzoek, is ons team oprecht trots,’ glundert Ronald van Oijen, directeur van Aenergie.

‘Ruim driekwart van de klanten is namelijk tevreden tot zeer tevreden over alle gevraagde aspecten (gemiddelde score 8+). En dat is een fikse stijging ten opzichte van 2012. Het meest tevreden is men over de inkoop (90%).

Daarnaast worden genoemd: de bereikbaarheid, het contact met de accountmanagers, het makkelijk aanmelden van aansluitingen via het portal en de snelheid, klantvriendelijkheid en duidelijkheid bij telefonisch contact. 73% van onze klanten adviseert Aenergie zelfs aan andere partijen!’

Veel klanten namen de moeite de enquête in te vullen. Goed voor de Koninklijke Nederlandse Redding maatschappij, want Aenergie doneerde 10 euro per ingevulde enquête.