Momenteel ontwikkelt Aenergie een nieuwe klantportal die de bestaande drie portals gaat vervangen. Wij vinden het belangrijk dat de nieuwe portal voldoet aan de wensen van onze deelnemers. Daarom hebben wij begin juni een enquête afgenomen die interessante informatie heeft opgeleverd.
Deelnemers van Aenergie maken momenteel gebruik van drie verschillende klantportals:
- Aextranet: voor het beheer van bedrijfs-, contact- en aansluitgegevens en voor het aan- en afmelden van aansluitingen
- MijnAenergie: om (verbruiks-)gegevens van aansluitingen in te zien
- Tusssenlevering: voor het aan- en afmelden van uw tijdelijk leegstaande woningen (met name voor woningcorporaties).
In de enquête die wij begin juni hebben afgenomen onder onze contactpersonen, werd geïnformeerd naar gewenste nieuwe en bestaande functionaliteiten voor de nieuwe portal. Een groot aantal van de deelnemers die een uitnodiging ontvingen, hebben de enquête ingevuld.
Resultaten enquête
De eerste analyses laten zien dat vooral de mogelijkheden tot inzicht, in zowel facturen als energieverbruik, een gewenste optie is. Ook het online stellen van vragen lijkt wenselijk. Voor tussenlevering vinden deelnemers het vooral belangrijk om meterstanden te kunnen controleren.
Via deze weg, willen we iedereen die de enquête ingevuld heeft, hartelijk danken voor de medewerking!
De enquête heeft ons veel informatie opgeleverd die van grote waarde is voor de verdere ontwikkeling van de nieuwe portal. Uiteraard houden we u op de hoogte van de ontwikkelingen.
Wilt u na het lezen van dit ook toegang tot de portals? Neem dan contact met ons op via 035-3333500 en vraag vandaag nog uw inloggegevens aan.