Al ruim 800 organisaties nemen deel aan ons energie inkoopcollectief. Zij ontvangen onze lage energietarieven dankzij gezamenlijke aanbesteding en de gespreide inkoop. Daarnaast ontvangen zij gunstige leveringscondities. En, niet onbelangrijk, is het bij ons als kleine organisatie (nog) mogelijk om persoonlijk contact te onderhouden met onze deelnemers.
Ook uw organisatie kan nog gebruik maken van de gunstige collectieve leveringstarieven en dienstverlening vanaf 1 januari 2018. Teken nu in!
Indicatie leveringstarief 2018
Door de gespreide inkoop van Aenergie kan ook uw organisatie profiteren van aankopen uit de eerste helft van 2017 toen de inkooptarieven laag waren. Vraag ons naar de indicatie van de leveringstarieven voor 2018 en profiteer direct!
Hoe verloopt het overstappen?
In samenwerking met één van onze accountmanagers wordt uw overstap van energie-aansluitingen geheel door Aenergie begeleid. De aansluitingen worden één voor één doorgenomen voor het aanleveren van de juiste kenmerken zoals die voor de juiste heffing van de energiebelastingen.
Tijdens een kennismakingsgesprek bij u op kantoor met één van onze medewerkers Operations bespreken wij uw facturatiewensen en leggen we deze vast. Zo leert u direct uw persoonlijke aanspreekpunt kennen waar u altijd terecht kunt voor het stellen van vragen over o.a. de levering en facturatie.
Nadat u de eerste energiefacturatie heeft ontvangen, komt uw accountmanager op bezoek en bespreekt of de facturatie naar wens is opgestart. Zo kan er bij eventuele fouten snel worden ingegrepen.
Sluitingstermijn deelname
Voor deelname aan ons inkoopcollectief vanaf 1 januari 2018 kunt u zich tot 24 november 2017 bij ons aanmelden.
Wilt u een afspraak, wilt u meer weten over de collectieve tarieven, of wilt u intekenen, neem dan contact op met uw accountmanager of met Aenergie via telefoonnummer 035 33 33 500.